Vše o nákupu

1. Doprava a platba

a) Doprava

Objednané zboží zasíláme po celé ČR prostřednictvím služby PPL.

Obvyklá doba doručení je 3-7 pracovních dnů po celé České republice od expedice ze skladu. Kurýr se pokusí doručit balíček celkem 2x, poté bude odeslán zpět. V každém případě je zákazník o předběžné době doručení informován e-mailem či SMS zprávou podle toho, jaké kontaktní údaje poskytnul. Doba doručení se udává v rozmezí tříhodinového intervalu.

Po předání zásilkové službě získáte možnost sledovat doručovací proces online prostřednictvím nástroje Sedování zásilky. Přístupové údaje dostane každý zákazník e-mailem či SMS zprávou. Poté získáte možnost online změnit den doručení.

Pokud jste objednali zásilku na dobírku, můžete ji kurýrovi uhradit hotově nebo platební kartou.

Všechny zásilky prostřednictvím PPL jsou pojištěné.

Doprava zdarma při odběru nad 3000 Kč vč. DPH. Doprava zdarma platí pouze na území České republiky.

b) Platby

Dobírkou

Zboží zaplatíte přepravci dle zvoleného způsobu dopravy až při dodání zásilky. Kurýrní služba PPL přijímá platby v hotovosti či platební kartou.

Platebními kartami Visa, MasterCard

Jedná se o bezpečný a pohodlný způsob nakupování. Na rozdíl od dobírky je platba kartou bez poplatku (neplatíte tzv. dobírečné). V okamžiku úhrady zboží platební kartou je zboží automaticky expedováno. Navíc u přebírání zboží u sebe nemusíte mít hotovost.

Informujte se u své banky o možnosti používání Vaší karty k placení na internetu.

 

2. Stav vyřízení objednávky

Po úspěšném odeslání objednávky automaticky obdržíte e-mailem detail vaší objednávky.

Poté získáte průběžně informace o jejím vyřízení.

Registrovaní uživatelé

Stav své objednávky můžete průběžně kdykoli sledovat v sekci „Moje objednávky“. Pro detail objednávky najeďte kurzorem na vámi vybranou objednávku a klikněte. Na uživatelském účtu najdete i výpis svých starších objednávek.

Po vyřízení objednávky Vám budou připsány bonusové body na Váš uživatelský účet.

 

3. Reklamace a vrácení zboží

Reklamace je upravena v Obchodních podmínkách e-shopu.

Při přebírání zboží od přepravce si prosím pečlivě zkontrolujte dodané zboží.

Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte!

Při uzavření kupní smlouvy na dálku jako např. nákup v internetovém obchodě, má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží. Zboží musí být vráceno v neporušeném obalu bez zjevných známek používání. U oblečení nesmí být odstraněny cedulky a visačky.

I když prodáváme pouze zboží prvotřídní kvality, jako u každého obchodníka se může stát, že bude nutné zboží reklamovat. Pokud se tak stane, postupujte podle našich instrukcí:

1. Nejprve nás telefonicky nebo e-mailem zkontaktujte.

2. Reklamované zboží spolu s prodejním dokladem nebo fakturou neprodleně odešlete k nám, pokud bude odeslání reklamovaného zboží požadováno.

3. Zboží nezasílejte na dobírku.

Skryté vady zákazník reklamuje do 7 dnů ode dne dodání zboží. Náklady za dopravu nejsou součástí reklamace, a proto se nevrací.

S ohledem na charakter zboží (krmiva) je zákazník povinen dodržovat výrobcem uvedené skladovací podmínky a řídit se především doporučeným datem spotřeby, které je uvedeno na obalu. Pokud zákazník nedodrží skladovací podmínky, nelze brát na případnou reklamaci zřetel.

Na ostatní prodávané zboží se obvykle vztahuje záruční doba minimálně 2 roky. Pokud se na nějaké zboží vztahuje delší záruční doba, musí být uvedena v záručním listu, který je dodán spolu se zbožím. Reklamace se vyřizuje dle Obchodního zákoníku ve lhůtě 30-ti dnů.

Pokud bylo zboží dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu, kontaktujte nás a my se s vámi následně dohodneme na dalším postupu.

 

4. Hodnocení majitelů zboží

Nevíte, jaké zboží vybrat? Rozhodněte se podle zkušeností ostatních, kteří již nakupovali před vámi. Ke každému produktu mohou naši zákazníci pomocí hvězdiček nebo recenze vyjádřit svoji spokojenost, která vychází z reálných zkušeností se zbožím.

Chcete také hodnotit? Stačí se zaregistrovat. Po přihlášení získáte možnost hodnotit produkty a předat své zkušenosti ostatním zákazníkům. Informujte je, co se vám osvědčilo, a jak jste výrobek využili.

 

5. Další informace

a) Obchodní podmínky

Celé znění Obchodních podmínek najdete zde.

b) Ochrana osobních údajů

Informace o zpracování a ochraně osobních údajů najdete zde.

 

6. Jak nakupovat

(1) Výběr zboží a vložení do košíku

Pro výběr požadovaného zboží zvolte danou kategorii na horní liště obrazovky. Dále je zboží tříděno dle bližších specifikací v levém sloupci obrazovky. Kliknutím na jednotlivé položky můžete vybrat jednu či více požadovaných specifikací. Poté se vám zobrazí pouze zboží, které odpovídá vašemu zadání. Zboží můžete dále dle potřeby filtrovat podle ceny, či jestli je dané zboží skladem.

Zvolte požadované množství zboží a pomocí tlačítka „vložit do košíku“ vložte zboží do košíku. Pokud chcete v nákupu pokračovat, klikněte na šipku „Pokračovat v nákupu“.

Stav svého nákupního košíku můžete v průběhu nákupu sledovat v pravém horním rohu obrazovky.

Pokud máte již zboží vybrané a chcete dokončit nákup, ale nejste v nákupním košíku, klikněte na nákupní košík v pravém horním rohu obrazovky.

V košíku zkontrolujte, jestli máte opravdu vše. Poté můžete přejít na další pole „Doprava a platba“ kliknutím na “Vybrat způsob dopravy a platby.”

(2) Doprava a platba

Vyberte způsob dopravy a platby, který vám nejvíce vyhovuje.

(3) Dodací údaje

Pokud jste již u nás nakupovali, vyplňte své přihlašovací údaje. V opačném případě se můžete zaregistrovat a získat tak řadu výhod pro přihlášené zákazníky, nebo nakoupit jednorázově bez registrace.

(4) Odeslání objednávky

Klikněte na „Odeslat objednávku“ a dokončete tím svůj nákup. Na e-mail Vám přijde vyrozumění a souhrn objednávky.

zavřít

DŮLEŽITÉ!!! Z důvodu restrukturalizace e-shopu Horsecare nyní objednávky vyřizujeme prostřednictvím e-shopu krmivo-brit.cz, kam budete po stisknutí tlačítka KOUPIT automaticky přesměrováni.